Третьокласники на уроці виконали декілька інтерактивних вправ «Чим ми схожі», «Булінгу «Так» – «Ні!»», «Побажання другові».
Переглянувши презентацію, отримали інформаційні повідомлення про «кібербулінг», «фішинг», «хепі-сліпінг».
Діти слухали уривок твору про Незнайка, який писав вірші про своїх друзів, вигадуючи різні наклепи на них. Обговоривши поведінку головного героя, учням було зачитано різні поради, як потрібно поводитись в тих чи інших ситуаціях та в соціальних мережах при проявах булінгу та кібербулінгу. Також діти працювали в групах разом з учителями, які були присутні на уроці. На завершення кожен учень написав побажання для свого товариша та гостям. Ці побажання вони поклали в корзинку. Бажали здоров’я, спокою, миру.
Метою цього уроку було: ознайомити учнів з поняттями та формами кібербулінгу, виховати в учнів почуття власної гідності та переживання до дитини, яка зазнає насильства, розвинути вміння пошуку шляхів виходу із складної ситуації.